pondělí 16. února 2015

Radši pozdě...než nikdy.


Po několika letech sledování blogů jsem se rozhodla také nastoupit na palubu. 
A když už, tak pořádně. 

Včetně e-shopu.

 

Jen jsem podcenila časovou náročnost...a to velmi. :-)
Proto jsem si stanovila priority. 
Nejdříve dodělat e-shop, pak si hrát na blogu :-)))

Proto prosím o trpělivost, všechno bude...
Zatím jsem propojila blog s e-shopem, protože jsem si vědoma, že název www.detskytextilvlacekprodeti.cz
je fakt dlouhý.

Trošku se Vám představím...

....manžel s dcerou...

...naše povedená rodinka...
Bára s Katastrofou, Pája, já a zeťák s Nikitou.



 Drsnosrstá jezevčice Katastrofa...v létě 2014

a její kámoška Nikita.

Moje snažení o zdravou a dietní stravu :-)))

.....a tak tady žijeme....a jestli...

Slávka




4 komentáře:

  1. Povedená rodinka:-))) A pejskovi to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, jsem moc poctěna, že mám první komentář právě od tebe, zkušené blogerské harcovnice a skvělé ženy. Snad mě to nakopne k lepší práci tady. Pejskovi to sluší, ale jestli nepřestane kousat keře a stromky a přerývat zahradu jako prasátko, brzy ji vypráším kožich a slušet jí to přestane. Je fakt hodna svého jména...Katastrofa. :-)))

      Vymazat
    2. Katastrofa dělá čest svému jménu:-)

      Vymazat
    3. Naše zvířata to nemají s námi jednoduché...minulá fena jezevčíka se jmenovala celých svých 16 let Čůza, šestiletá kočka je Amidala (princezna z Hvězdných válek) a její kotě, které jsme si nechali, bylo asi do roka Vločka. Pak jsme zjistili, že je to Vločák!

      Vymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .