pátek 26. února 2016

Nic se nedá zatajit...

Jsou v životě ženy události, které se snaží zatajit.
Své kulatiny jsem chtěla přejít...jako, že nic.

Co já se už nachystala oslav...dětem, manželovi.
A co je pro ženskou ke slavení, když druhá půlka století klepe na dveře? 

Nic.

Snad jen to, že se dožila a zdraví jakžtakž slouží...

Jenže to se mi nepodařilo.

Celý den jsem byla normálně žena za pultem ve Vláčku.

Trošku mě vykolejili mí přátelé z Číny, kteří donesli do obchodu dárečky.
Jsou moc hodní, milí a pokorní.
Vždycky se stydím, když za mnou přijdou a okamžitě odcházejí, když přijde zákazník.
Aby si náhodou nemyslel, že nakupuji zboží od Číňanů.
A to obchodují hlavně se zbožím od českých výrobců - punčocháčemi, čepicemi...i licenčním zbožím.
Jejich syn studuje na Karlově univerzitě chemii.




Pak jsem si chvilku připadala jako sélebrita  :-).
Přišla paní...kurýr...a donesla opravdu velkou kytku a vééélkou láhev.
Od manželovy sestry s manželem.
Petře a Danuško...moc děkuji. 



Večer jsem jako obvykle zamkla Vláček a spěchala domů.
Přivítalo mě přítmí, teplo domova a ticho. 


 ....ááá, balónky jsem zahlédla i v přítmí.
Asi přece jen bude malinká oslavička v rodinném kruhu.
A za rohem na mě vybafli!
Happy birthday to youuuu...


 Manžel, Pája, dcera (není na fotkách - fotí), kamarádky...





Holky z našeho spolku Kravěn :-),
které všechno spískaly.




Dostala jsem Fernetovník s padesáti plody.
Na blbosti, to je užije :-).






 ...i s návodem, jak se o něj starat :-).




Od rodiny krásná kytice, náušnice z bílého zlata...



 Od Pavlíka vlastnoručně vyrobené přání...




                                 Od sousedů také vynikající meruňkový dort...





Dnes už je dort skoro snědený,
ale výzdoba zůstala...






                Rodinko a přátelé,
          moc za všechno děkuji.
                   Slibuji, že vás budu otravovat dalších 50 let! :-)

 

2 komentáře:

  1. Jůů, tolik nádherných dárečků. Fernetovník? To jsem nikdy neslyšela. Tak všechno nejlepší, hodně zdraví, radosti a lásky! A máš to doma nádherně útulné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, a co Rumovník, Becherovník, Vodkovník....? :-) Děkuji moc.

      Vymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .