neděle 17. května 2015

...nemám ráda zbraně

Ale co mám dělat, když ti moji chlapi ano?!


V naší Horní Dolní proběhla "sportovní" sobota".

Ještě pár let i po pádu předchozího režimu byla v sousední obci vojenská kasárna,
kde byla umístěna protiraketová základna na obranu vlasti.
Jako dítě...na prázdninách nebo víkendech u babičky,
jsem se trochu bála při výletech do místních lesů, že vlezeme kam nemáme a bude zle. 
Ale prostor kasáren byl ohraničený třímetrovým betonovým plotem
(dodnes zachován - např. na fotce za koníkem). 
A zrovna tam rostly nejlepší borůvky, maliny, ostružiny.... 
Posléze jako slečna jsem se bát přestala a ráda pozorovala fešné vojáky v uniformách. :-)
Sestřenka se s jedním odstěhovala do Humpolce...a žijí tam dodnes.:-))))

Nyní už pár let má v areálu základnu airsoftový oddíl 4BFOR.

Malé plastové kuličky jsou všude....



Náš Mladý překvapil a koně se nebál.


Ukázka některých stanovišť.


Prostředí měli vojáci opravdu nádherné...


Mladý se soustředí...
Zajímavé je, že má diagn.poruchu pozornosti...hlavně u čištění zubů :-) .


 Malí, velcí, všichni v extázi...


Ha, zeťák přistižen...i s Niki.


 Drahý přiložil ruku k dílu a organizaci...a čepoval pivo.



Dobrovolní hasiči dobrovolně ukazovali své umění a shazovali šišky proudnicí.



Pája dnes u oběda a plněné papriky prohlásil: " Babííí, já bych si strašně přál plynovou masku proti radioaktivitě."
Tak jsem odvětila svou oblíbenou větou: "Já bych chtěla bílé BMW X6."
Tím jsem toto téma shodila ze stolu a považovala za vyřízené. 
Tečka.


 Dnes po úklidu a závěrečném sedánku s organizátory akce jsem toto dala k dobru...jako vtip a pochvalu, že dětem se fakt vše moc líbilo...i nošení smradlavé plynové masky.
A šéf akce prohlásil: "Není problém, mám tam dvě dětské masky navíc."

Že já radši nemlčím! :-)




Zde ukázka, že i slečny byly zaujaté...



Pája se asi 17x zeptal, jestli jsou nabité (né)...
a kolik která zbraň stojí...naštěstí docela dost.
Tolik v prasátku nemá...


Naši nejmladší konečně nejvyšší a s přehledem!







Tohle střílení není tak jednoduché
jak vypadá...

Pavlík po ukázce v ošetřovně. 
Obvaz dovolil sundat až v neděli, kdy už hrozila regulérní ošetřovna...ruka byla pomalu odkrvená.


 

 

Reklamní koutek Vláčku pro děti:


Pokud vás zaujala Mladého kšiltovka...tady.

Pokud plátěné kalhoty...tady.








Vyhlašování výsledků družstev....



 Diplomy, nanuky, sladkosti....a pak hurá hledat kešky...vlastně poklad.



Vtipné bylo, že poklad, kde byly mimo jiné i energy drinky,
našli nejmenší prcci.
Že je zle jsme pochopili, když po únavném dni a celodenním běhání,
 kamarádčin čtyřletý Davídek zpíval: " Jupíjajou, to jsem našel šupel poklááád!"
A zpíval to do 23.hodiny.
Přežil. I maminka.

Akci chtějí borci zopakovat na podzim.
Tak kdyby se Vám to líbilo, jste srdečně zváni.
Energy drinky zajistíme i pro dospělé. :-))))


Vaše Slávka

5 komentářů:

  1. Týý jo, náádherná akce. Vezmeš nás za rok s sebou? :-) BMW X6 schvaluju, mně by stačila i x4, ale raději červené:-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, beru, platí to...kopyto... :-) A nezapomeň, že plynové masky jsou navíc dvě! :-)))

      Vymazat
    2. Plynovou masku ti ráda přeńechám a myslím, že i Jenda.

      Vymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .