neděle 10. května 2015

...tři dny volna


 ...začaly docela rekreačně.
Manžel s Mladým si vyjeli na kole od nás směr Hradec nad Moravicí.
Kdo někdy navštívil místní zámek, ví, jak je tady krásně.



Já, jako správná žena, která se neplete do mužských záležitostí...
zůstala doma, kochala se květenou na zahradě...
a hlavně u plotny v kuchyni :-)


A pak pro pány tvorstva dojela, jelikož cesta domů vede do prudkého kopce
a kdo může, rád se jí vyhne.
Mladý Pája je na novém kole ještě nejistý,
tak mu to hlavně nechceme znechutit.
Počkala jsem na ně pod zámkem u místního květinářství,
dobře, že měli zavřeno....zase bych dotáhla domů další kytky :-).



A v sobotu začal pracovní maraton.
Uschl nám vzrostlý stříbrný smrk...


...tak už nemusím řešit, že je blízko domu a jednou ho budeme muset pokácet.
Příroda...nebo kyselé deště?...to vyřešily za nás.
Řeší i živý jehličnatý plot, ale to nevadí,
jak stromky postupně usychají, dosazujeme volná místa kvetoucími keři.

Jen letos si musím dát pauzu...Katastrofa nové keříky a stromky peletkuje na třísky...
snad z toho vyroste :-).


 Bourání zbytku stodoly jsme plánovali...
na příští rok.
....asi 5 let...nebo více?


 Léta do zídky pršelo, byla už celá vyboulená,
a hrozilo její zřícení.
Tak už to má holka za sebou...
A my máme před sebou stavbu plotu :-(.



Kdysi běžel pořad Zpívá celá rodina.
U nás běží seriál Maká celá rodina.
Jen to vypadá, že já zase nic....


...ale to je jen zdání.
Běhala jsem 100 jarních kilometrů...za sekačkou...
Ve startovací pozici na běh na 100 metrů (shrbená s ohnutými zády u země) jsem strávila pár hodin....
u záhonků s motyčkou v ruce...
( psst...mě to baví :-))) )




...a v neděli večer....
hrůza, jak rychle ty ,,volné" dny uběhly...
 nafotila nové kalhoty na eshop.
Pohodlné, žádané velikosti 116-146, kostkované... Kuga.


Přeji krásný a pohodový týden....
a nezapomeňte si udělat volno! :-))))))

Vaše Slávka


2 komentáře:

  1. Maká celá rodina a maká moc hezky. Je na vás hezký pohled. zahrádku máš nádhernou, radost se dívat, obdivuji tvé ruce...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji...já tvoje taky. Na fotkách jsou nejfrekventovanější část tvého těla :-))))

    OdpovědětVymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .