čtvrtek 30. července 2015

Letní koktejl....


zážitků a prožitků.
Představa, že budu přispívat 2-3x týdně, vzala za své.
Nevím, proč jsme se učili, že jsou v létě nejdelší dny.
Já mám pocit, že nejkratší :-). 
Školáci na prázdninách mi určitě dají za pravdu.
Mimochodem, náhodou jsem vyzkoušela mladého z násobilky. Před měsícem ji uměl i ze spaní,
dnes přemýšlel i u násobků dvou. Totální tma. Pomóóóc!
Čekají nás ještě dvě akce...vodácká a pak cyklo...a pak holt bude muset nastoupit denní dril.
Ale zpátky ke koktejlu....

Ukázka atrakcí na Pájově táboře.



Mladý letos absolvoval tábory dva. Jeden v doprovodu dědy a jeden sám na vlastní triko.
Sice rezolutně prohlásil, že sám na tábor už nikdy, ale i tak klobouk dolů.
Spousta dětí by to v 8 letech nedala.



Návštěva krásného místa Davidův mlýn.
Můžete si zde chytit vlastního pstruha, kterého vám pak v restauraci ukuchtí.
.


 Jedno pondělí strávené na borůvkách a na procházce našimi Oderskými vrchy.
Mega relax.
Nevíte náhodou, proč já nechodím do lesa častěji? :-)








Naši mladí na akci Maškarní Moravice.


 Upřímná závist. Miluju vodu.
Ale nevadí. Tentokrát na nás stařešiny rodu vyšla řada se servisem...odvézt, počkat v cíli, převézt do kempu, odvézt a uklidit loď.
A pohlídat psa.











Mezi akcemi klasická makačka na zahradě, zalívání, pletí,
navíc jsem si vymyslela hluboký záhon kolem plotu.
Jelikož je třeba myslet na lepší zítřky a plánovat v pětiletkách,
musím všechny vypěstované kytky a keře kolem domu přestěhovat do patřičné vzdálenosti od náklaďáků, bagrů a jeřábů, které příští léto nastoupí na náš dům.
Znovu klepu na dřevo...snad to nezakřiknu. :-)....tu rekonstrukci.



 Postříkala jsem záhon českým Roundupem pod názvem Likvidátor...a zatím žádný rozdíl proti vypálenému trávníku od slunce.


Jen flek po pískovišti stále odolává a nezarůstá.


Moji milí sledovači (kravina, že...ale čtenáři je taky blbost :-))) ),
dnes se loučím...a za dvě hodiny ve 02 30 vyrážím směr Vyšší Brod.
Ráno sedám do člunu na Vltavě a těším se na tři manželovy (zadákovy) příkazy:
1. Zaber.
2. Kontra.
3. Nic nedělej!

Ten třetí je nejčastější :-)))).

AHÓÓÓJ!!!

P.S. Rumu máme dost. :-)

1 komentář:

  1. Rumu máme dost:-)) Perfektní hláška. A fotky jako vždy nádherné...u tebe na zahrádce se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .