neděle 7. února 2016

Až se jaro zeptá...

...co jsem dělala v zimě, můžu klidně říct, že fotila, až se ze mě kouřilo.
K tomu měřila, upravovala fotky, dávala do eshopu NOVINKY.
Prostě makala jako šroub.

To není stížnost :-). Mě to baví. 
Jen to podnikání s eshopem je tak jiné...
Leden a únor byl vždy čas vydechnout, dny se líně táhly a zákazníci skoro nic nepotřebovali, 
protože Ježíšek nadělil dětem vše co potřebovaly i nepotřebovaly.
Časy se mění, pane Berka.
První sníh se objeví někdy v lednu...na pár dnů...někdy ani to ne,
pod stromečkem se najdou obálky s penězi a maminky je utratí až dětem něco ve skříni chybí,
takže pyžama a punčocháče nejsou výhradně vánoční sortiment.

Co si budeme povídat, měkkouši pod stromkem stejně nejsou atraktivní :-).
Teda...kromě všeho od Ledového království nebo Mimoně.

Teď přichází čas na méně příjemnou záležitost.
Dát do kupy účetnictví a papíry.


Takhle to vypadá, jen když je uklizeno :-).





Vysoký šuplíkovník si donesl manžel domů, že ho dostal za láhev Fernetu.
Na šroubky do dílny.
Neměl šanci. 
EXEKUČNĚ ZABAVENO v můj prospěch :-).
Prošel očistnou lázní...padla jedna drátěnka a láhev Jaru (kapka nestačila).
Je super. Tam se vám toho vleze!



Za zmínku stojí i tato konvička.
Už jsem jich měla požehnaně, ale tahle je nevím proč nejlepší.
Dobře se drží, voda neteče kam nemá, nerezaví, není plastová (fuj) a dobře vypadá.
Ikea.

Dávno jsem si všimla, že po vánocích dostávám růžové období.
Tak aspoň nový povlak na polštář :-).


Mějte se hezky.
A až dodělám papíry,
vidím to na jarní zelené nebo žluté období :-).

Vaše Slávka z Vláčku






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .