neděle 8. května 2016

Maminka a baminka....

Dnešní sváteční den mě vyburcoval k příspěvku na blog, který, přiznávám, zanedbávám.
Docela mě pohltila práce, a kdo mě zná z obchodu, ví, že se snažím mít široký záběr zboží, a pak nic dalšího nestíhám.
K tomu všemu se blíží plánovaná rekonstrukce podkroví našeho starého domu. 
Máme za sebou maraton vyřizování - projekt, stavební povolení, financování...
V sobotu celý den na půdě, která se bude bourat a třídění harampádí na  
a) už to tu leží 6-30 let a nechybělo nám to  
b) je to památka po předcích 
c) stačí mi 100 zavařovaček a těch zbývajících 326 můžu klidně vyhodit :-).


 Ale dnešní neděli jsem si užila nicneděláním.
Ráno jsem dostala kytičky od dcery i manžela,
 od Páji snídani do postele a vlastnoručně vytvořená přáníčka,
...prostě nádherně dojemné.
Naštěstí si Pavlík nedělá těžkou hlavu z chování  (nezájmu) vlastní matky i v tento svátek,
kdy ve škole píše slohovku pro maminku,
...a když se mu to hodí, jsem baminka.

Pak půl rodiny odjelo s přáteli na kole za krásami okolní přírody u Moravice...
a já měla spíš svátek práce :-).

Ten mi skončí pro mnoho dalších dnů, ve středu podepisujeme smlouvu se stavební firmou
a příští týden by se mělo začít.

Začne nám seriál Bydlení není hra :-).

Mějte se krásně.

                                                           Slávka z Vláčku



3 komentáře:

  1. Taky nestíhám, taky přestavujeme, renovujeme, upravujeme....a na přátele mi nezbývá čas. Promiň...snad se polepším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, až zkolaudujeme, tak se sejdeme. Snad dříve nezkolabujeme :-).

      Vymazat
    2. Pocit, že zkolabuju, mám každý den a zatím nic...

      Vymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .