neděle 24. května 2015

Počasí nic moc...

...tak tentokrát probíhala činnost hlavně vevnitř.
V hospůdce, u žehličky, u plotny....
Ale stihli jsme v sobotu s manželem posekat zahradu.
Jsme sehraná dvojka, můžeme pracovat spolu....
...pokud jsme každý na opačném konci prostoru :-)))).

Znáte to taky? Manžel tvrdí, že je předělaný levák,
 takže se zásadně staví k práci z jiného úhlu než já.
Já se samozřejmě stavím z toho špatného!!!

Po těch letech (krásných)...umím mlčet, nehádám se,
myslím si svoje a jsem ráda, že nejdou číst myšlenky. :-)


 


Naštěstí Mladý je ještě ve věku, kdy neprosazuje svůj názor tak vehementně a dokonce mi ochotně dělá modela pro eshop.




Samozřejmě se to neobejde bez srandiček a ksichtíků...





...ale nakonec to zvládne a já mám netradiční fotky chlapeckých pyžam a nátělníků.




Tady se k Pájovi přidala i naše fenka Katastrofa a model trval na tom,
že ji tam chce mít. 
No tak jo, když netradičně, tak pořádně.
Akorát psa neprodávám...i když bych ji někdy nejradši přetrhla. :-)))

Hlásí poslední týden škaredého počasí...
...tak ať to vyjde!


Vaše Slávka



2 komentáře:

  1. Psa neprodáváš? Dobře, tak beru jen toho modela:-P Pohodička s knihou? Takové chvíle miluju a ani nemusím být v pyžamu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daruji psa i Páju...na týden :-). Fena začala hárat a Mladý má teď své horší období...každá věta začíná ALE, PROČ...na pohodičku s knihou se můžu těšit...v důchodu :-).

      Vymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .