neděle 21. června 2015

My čekali jaro...

...a zatím přišel mráz.
Taky to máte tak, že když si koupíte nové kozačky,  přijdou vedra? 
Nebo nové skleničky na turka a začne vám chutnat presso? :-)

My instalovali solární sprchu na zahradu a vypadá to, že pozveme tučňáky a lední medvědy.
Když svítí slunko...půl bídy, ale když zaleze, vytahuju zimní vestu.

Příští víkend totiž přijedou tři kamarádky s dětma...
Říkáme tomu už roky Víkend s mokrým vysvědčením...sbalí výzo, plavky, jídlo a kartáček
 a hurá k tetičce Slávce.
Na venkov. 
S aspoň malým bazénem.
Trampoškou.
A wifííí....!
Bez ní by to byl vopruz úplný...říkala Zuzi (nejstarší 15 let).:-)))

Tak snad se tučňáci osprchují a pošupajdí...kšá kšá.
Je třeba udělat prostor teplomilným tvorům.
Třeba hrochům. :-)



Macešky pomalu odkvétají...měla jsem omluvu koupit si další kytky :-))).
Ještě najít čas je přesadit.

 Katastrofa má za sebou první hárání. I první trimování.
Tímto tě vítám mezi námi, ženami. :-)

"Volnou středu" jsem věnovala výletu do Olomouce, přesněji do její Fakultní nemocnice na obvyklou kontrolu na plicním. 
Tohle je nákup na půl roku...16.12. naplánován další výlet, pokud bude vše v normě. 
Když vidím ty chemky takhle v kupě, je to hrůza. Ale beru to s nadhledem.
Kdysi mi kartářka předpověděla, že se budu starat o chlapečka...a ono fakt.
A ta samá mi řekla, že se dožiju vysokého věku a pravnoučat.
Tak se toho držím. Se nedám!
Držím se rad lékařů, šetřím se, naučila jsem se, že nemusím zvládnout vše sama.
To by jeden nevěřil, jak je těžké naučit se říkat si o pomoc.
Akorát doporučení doktorky, že bych neměla dělat s textilním prachem, je sice fajn,
ale čím jiným se živit na prahu padesátky, když podnikám 23 let s oblečením,
to mi nikdo neřekne.

Tak jsem aspoň omezila pracovní dobu v obchodě,
a dělám (hraju si) na eshopu.
Na půdě jsem vyštrachala panenku od dcery a chudáka v létě navlíkala do zimních soupraviček :-))).
Nestěžovala si....když viděla ty tučňáky na zahradě :-).



Reklamní okénko Vláčku:

Kojenecké zimní soupravy z materiálu Lama 


Ale mysleme pozitivně....
loučím se s Vámi krásnou kyticí Řimbaby (účinná na bolení hlavy :-))) )


Kdyby to náhodou na vás přišlo při představě,
jak se postarat o zábavu a hlídání dětí na celé dva měsíce prázdnin!


Vaše Slávka


3 komentáře:

  1. Tvoje kvetoucí a sluníčkové příspěvky miluju...vždycky mě tak krásně zahřejí a pohladí na duši. A ty zimní soupravičky jsou nádherné..člověk by si hned pořídil miminko... Ano, i přes TO všechno, zůstáváme pozitivně naladěné a vděčné za každou hodinu svého života. Jsi nádherný človíček! Díky Bohu za Tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatlačila jsem slzu :-). Díky, díky, díky.

      A k tomu miminku...i panenky potřebují vohoz :-))))) .

      Vymazat
    2. Pravda, pravda..a panenky nezlobí... :)

      Vymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .