neděle 14. června 2015

....konečně volný víkend

...spíš bych ho měla nazvat nepracovní. Volný nebyl ani náhodou. :-)
Posledních 14 dnů jsem toho dělala dost, ale úklid mezi tím nebyl. 
Domácnost volala po hadru i vysavači a dobrém chodci na dlouhé tratě, který dá všechno na své místo...taky Vaše polovička předpokládá, že SE to samo dá tam, kam to patří?
Třeba, že cyklovýbava po dovolené v rohu na zemi skočí do tašky a pošlape si na půdu?

Nejlepší příležitost úklid neodkládat je nahlášená návštěva. :-)

V pátek přijela kamarádka se synem. Kluci si pohráli a my pokecaly. 
Nevím, jak to děláme...roky pořád stejně...
zase jsme šly spát až se zpěvem ranních ptáků a hukotem prvních traktorů z místního Džízídý. 




Prostě v pět ráno. A v sedm vstávaly, protože ho vezla zpátky na hokejový tréning do Kravař.



 Pak jsme pokračovaly v našem tréningu...hlasivek... a prolívání se vody s mátou, limetkou a ledem.
Snědla jsem v tom vedru asi dvě kila melounu a půl kila máty.
Trochu jsem ten záhon vyplenila...dobře, že se máta množí rychlostí plevele.



 V sobotu večer maturitní oslava ve Frýdlantě.
Všechno v klidu, pohodička, grilovačka. Najednou poryv větru... poměrně těžké víko z grilu nám prolétlo nad hlavama, neobsazené židle samy odcházely...
prostě bouřka jako prase.
Během dvou minut jsme byli vevnitř.



Dotyčná maturantka...40 let, zaměstnání, manžel, dvě děti, barák.
GRATULUJI. OBDIVUJI.
Všechny, kteří dělají školu za těchto okolností a v jiném věku než školou povinném.



V neděli návrat přes prodejnu Bédi Trávníčka.
Koupili jsme dlouho plánovanou venkovní sprchu.
Sice další heblo, které se musí na zimu schovávat, ale docela trpím, když ti moji cyklisti přijedou zpocení a šups do bazénu...
Zatím zapojená provizorně. Musím najít to pravé místo. U studny to asi nebude :-).



 Sprchový montér nám po obědě nějak odpadl :-)))).


 A náš Čochtan s kamarádkou Johankou ve vodě. Nechápu, že mu ještě nerostou blány.:-)


Fialový....ale z vody nepůjde..."Mně fakt nenenii zziimaaa."


 Odpoledne návštěva přátel a hospůdky Pauza pod věžičkou na Požaze.
Neodolala jsem si vyfotit pejska...Moskevský strážní.
Naše vysněné plemeno. ale různé okolnosti rozhodly a pořídili jsme si trošku menší :-)))


Drsnosrstou Katastrofu.





 Pája s dětmi pro změnu v bazénu.

Asi dvacetiletá červená růže se letos rozhodla zbělet a zplanět.
Nikdy jsem to neviděla. Prý je to možné.
Je krásná. Ještě více než předtím.
Asi mi chtěla udělat radost, když ví, že mám ráda bílou. :-)

Přeji krásný týden a radost si určitě udělejte taky.
Třeba jen malou.

Já jdu dohnat spánkový deficit.
Více takových víkendů, kdy nic nemusím...a jsem off. :-)))


Vaše Slávka



2 komentáře:

  1. Bazén, skluzavka, kytičky - to je krásy...Tam by se to odpočívalo a relaxovalo. A to povlečení s Angry birds by se moc líbilo Jeníčkovi, ještě že to nevidí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jednou uvidí :-)))). A až se to stane, zajdeme i na návštěvu za skluzavkou, bydlí tam skoro na samotě moc hodní přátelé. Tak hodní, že už mají 3 psy, 3 kočky...všechno nalezence, které tam svině lidi vyhodí z auta :-(.
      S tím povlečením to nějak uděláme...že by Ježíšek? Nebo já vím! Vysvědčení :-).

      Vymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .