pátek 10. července 2015

Kocour není doma....

...a myši by měli mít pré....
Pravda, měla jsem relax, protože v těch vedrech se nedalo fakt nic dělat,
jen slunit a koupat.
Vždycky říkám, že pár dnů v roce naprosto chápu černochy, že se jim nechce makat :-)))).

Chlapi mi na deset dnů odjeli a já si užívám samotu.
Ne tak doslovně, návštěvy přijímám pořád....a naše fenka, kočka a kocour mě hlídají a dělají mi společnost.

Dneska jsem s pré po třech dnech skončila a začala s ůklidem.
Dětského pokoje. 
Ideální čas, když není mladý doma, to sami znáte.
Pytel plastů, pytel papírů, pytel hraček a pytel směska. 
Zapomněla bych na pytel oblečení.
Zítra je odvezu do kontejnerů. Kdyby to Pája viděl, asi by plakal :-(.
Schovala jsem asi 200 výkresů a malůvek a s těžkým srdcem se rozloučila s asi dalšími pětisty.


 Počítám, že v říjnu se tady budu kochat :-))). Jen tady na fotce.


Zapomněla bych na společnice rybičky!


 Důležitá výchovná pomůcka, když se Pája chce 6x za hodinu zeptat, jestli může na poč. :-)
Tu ještě asi dlouho nevyhodím.

 Chudáci Pat a Mat musí vydržet nahatí, než jim uschnou trika a kalhoty :-))).
To několi koček, medvídků, tygrů apod. skončilo podstatně hůř. 
V igelitovém pytli na půdě.


Dnes přijedou kamarádky na babinec.
Poslala jsem jim textovku něco ve smyslu, že apartmány v Las Leskovec jsou připraveny a já jako majitelka penziónu se těším na jejich návštěvu.
Tak jsem "apartmány" vyzdobila stylově i květinou ze zahrady.:-)
Kraviny, to je moje.


Přeji krásný a zábavný víkend!

Vaše Slávka z penziónu :-).

2 komentáře:

  1. U Tebe je náádherně, útulno a čisto, to se mi líbí. A takový dětský pokojíček bych si nechala líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urči datum a je tvůj. Kartáček a zubní pasta k dispozici :-).

      Vymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .