čtvrtek 9. července 2015

Víkend s mokrým vysvědčením....

...pořádáme s holkama a jejich dětma u nás na chalupě už pár let.
Termín mokré vysvědčení proto, že děti sbalí čerstvě napsané výzo
(nestihne na něm ani zaschnout inkoust) a všichni přijedou.
Příspěvek vkládám zpětně, snad nevadí, ve víru událostí nebyl čas :-).

Prvňáček Kryštof, malý génius, měl samozřejmě samé jedničky :-).
S přehledem poráží páťáky ve vědomostních soutěžích, zná vlajky všech států...


http://www.eshop-rychle.cz/detsky-textil-vlacek-pro-deti/Kojenecke-zupany-c13_430_3.htm

Náš mladý měl i ve druhé samé jedničky. 
Matika mu jde a v neoblíbeném psaní se zlepšil tak, že měl dokonce sešit na výstavce.
Říkal mi: "Víš, já jsem asi dostal v mozku rozum a to psaní mi už jde." :-))))))

Reklamní okénko Vláčku: Kdyby se Vám líbil župan našeho Páji, klikněte si na něj.



Po koupání mančaftu bylo třeba zahnat hlad.
Grilovali jsme hovězí hamburgry podle mého milovaného Zdeňka P.
Mňam.

  Nefóóóť!!! Když restuju cibulku. :-)))

 Boule za ušima jsme měli všichni. :)


Můj oblíbený výraz :-)))).

 Křeslo pro hosta pojme i několik hostů...

 A takhle banda sleduje televizi zpoza víček.
Jen náš hyperák nespí :-).

To Katastrofa si v nestřeženém okamžiku umí ustlat.
V kuchyni na gaučíku.
Já to pořád říkám! 
V příštím životě chci být svůj pes.

Vaše Slávka


1 komentář:

  1. krásná letní pohodička. taky říkám, že chci být svým vlastním psem...Katastrofa má nejúžasnější spaní!

    OdpovědětVymazat

Milý čtenáři,
předem děkuji za Váš vzkaz a přeji hezký den.
Slávka

P.S. I dobrou noc :-) .